Ik zat nog nooit op een vélo - Reisverslagen van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu Ik zat nog nooit op een vélo - Reisverslagen van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu
Ik zat nog nooit op een vélo

Ik ben een wandelaar, en telkens ik die mannen en madammen zie op hun vélokes, dan doe ik mijn hoed af en buig neder voor hen neer, bij mezelf denkende ....Verdoeme, die wind moet toch pijn doen in de kuiten. En net daarom, die pijn te voelen, die wind te voelen, net daarom zal ik het zelf even proeven. Ik wil weten wat er in ze omgaat, als ze de berg niet boven zien te komen omdat hun fietszakken te vol geladen zijn met spullen die ze begod er nooit zullen uithalen. Ik wil leren hen te respecteren in wat ze doen in wie ze zijn. En wees nu eerlijk, ervaring is de beste leerschool. Mijn tochtje is een "safe circuit" , vertrekkend uit Den Helder (NL) en aankomend in Boulonge sur Mer (Fr), goed voor zo'n 550 km af te labberen in zo'n tien dagen. Net genoeg om mijn kont niet meer te voelen, is dan mijn eerste gedachte.
Ik pak mijn ordinaire stalen ros van stal, hang er twee geleende fietszakken aan, laat me door de trein ter plaatse brengen ...en ik begin er aan. Me , myself and I ....eindelijk weer buiten, eindelijk weer "onderweg".

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2014

mijne velo aan de haak

14 Augustus 2014

een beetje regen doet zo'n deugd
patrick

ik zoek niet, maar laat me vinden. Spontaniteit, openheid en eerlijkheid , dat zijn mijn sleutelwoorden. Op een leeftijd gekomen (48 ) dat de weg belangrijker is dan de aankomst. Mijn rugzak, mijn mens zijn, mijn falen, mijn glorie ....dit alles om te delen, te delen met jou. Delen om te delen en niet delen om te krijgen.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34932

Voorgaande reizen:

20 Juli 2016 - 20 Juli 2016

Dwaas verdwalen door de walen

04 April 2014 - 31 Augustus 2014

Rugzakken naar Compostela

17 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Ik zat nog nooit op een vélo

Landen bezocht: