Rugzakken naar Compostela - Reisverslagen van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu Rugzakken naar Compostela - Reisverslagen van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu

Rugzakken naar Compostela

Wat velen weten over mij, is het feit dat ik zéér graag wandel. Wat weinig daarentegen weten is dat ik ook enorm hou van extreme uitdagingen. en dan gaat het niet over gevaarlijke of supersnelle toestanden, maar wel over de duursporten, het tegen een laag tempo maar zéér lange tijd een inspanning volhouden.

In dit kader is het al een aantal jaren dat een voettocht vanuit Ieper, mijn woonplaats, naar Santigo de Compostela een idee is die me niet meer loslaat. Precies of ik moet het doen, het is een lotsbestemming voor mezelf, het is een deel van mezelf, van mijn leven.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2014

Dankzij jullie ben ik er

19 Juni 2014

Het eind is in zicht

14 Juni 2014

Alles is zo anders bij de anderen

06 Juni 2014

allemaal zotten op die Camino

01 Juni 2014

We gaan vooruit, we gaan verbazend goed vooruit
patrick

ik zoek niet, maar laat me vinden. Spontaniteit, openheid en eerlijkheid , dat zijn mijn sleutelwoorden. Op een leeftijd gekomen (48 ) dat de weg belangrijker is dan de aankomst. Mijn rugzak, mijn mens zijn, mijn falen, mijn glorie ....dit alles om te delen, te delen met jou. Delen om te delen en niet delen om te krijgen.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34931

Voorgaande reizen:

20 Juli 2016 - 20 Juli 2016

Dwaas verdwalen door de walen

04 April 2014 - 31 Augustus 2014

Rugzakken naar Compostela

17 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Ik zat nog nooit op een vélo

Landen bezocht: