Klokslag negen uur...ben ermee weg - Reisverslag uit Kemmel, België van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu Klokslag negen uur...ben ermee weg - Reisverslag uit Kemmel, België van patrick burggraeve - WaarBenJij.nu

Klokslag negen uur...ben ermee weg

Door: patrick

Blijf op de hoogte en volg patrick

02 April 2014 | België, Kemmel

Ik kreeg een kruisje van moeder en vader begon te wenen. Ze liepen met me mee tot aan de deur, want ze kennen mij....ze weten dat ik aan het eind van ons straatje, altijd nog even achterom kijk.
Na een dag vol zon en een hoopje kilometers verder stond de caravan al te blinken, met daarbij m'n twee zoons. Bij wijze van laatste avondmaal kwamen ze me een laatste keer begroeten onderweg, en aten we samen worsten op een BBQ met ketchup en brood....Het waren de beste saucissen die ik al ooit at in mijn leven. Toen zij samen terug vertrokken, toen keek ik niet achterom .....de rollen keerden om, nu was ik immers de vader.
Toch fijn dat een mens zo'n "emoticon" kan zijn, of niet soms ?
De komende twee week ga ik vooral inlopen, uitzweten, opbouwen en ontgiften. Op een drafje naar Parijs, vijftien dagen , kleine 300 Km ...me, myself and I....
Doe wat je moet doen, doe wat je wilt doen.
We horen elkaar nog wel...
Groetjes van Patrick, op weg naar Compostela

  • 02 April 2014 - 18:28

    Marc Dewilde:

    Goede reis Patrick en genier ervan. Ik probeer het zoveel mogelijk te volgen.

  • 02 April 2014 - 18:54

    Liana:

    Bon courage

  • 02 April 2014 - 19:10

    Brutus:

    Stel het goed op je tocht

  • 02 April 2014 - 20:11

    Sproet:

    je bent er bijna

  • 02 April 2014 - 20:21

    Ellen:

    Wij wensen jou heel veel succes en veel moed we zullen aan je denken groetjes uit Lommel maatje

  • 02 April 2014 - 20:28

    Viviane:

    Ik ben ontroerd. En de komende 2 weken van inlopen,...is een prima begin. Parijs uw geliefde stad, geniet ervan met volle teugen.

  • 02 April 2014 - 21:48

    Daisy:

    Oef mooi gezegt.krijg wel kropje in mijn keel.het ga je goed op je tocht.ik blijf je volgen .geniet geniet.ga op zoek naar jezelf.god zegen en beware u.jou droom is nu begonnen.dont give up xx

  • 03 April 2014 - 08:28

    Fatima:

    Beste Patrick. Mooi om te lezen dat je het pad van je dromen nu gaat belopen.Ik ga je volgen.Ben benieuwd naar je foto's. Su6 en genieten met een grote G!

  • 03 April 2014 - 18:00

    Kurt Waelkens:

    veel succes en vooral veel courage ...

  • 03 April 2014 - 19:15

    Aldo:

    courage mate

  • 03 April 2014 - 20:26

    Vandamme Ronny:

    Good luck Patrick en geniet met volle teugen van de onderneming waar je je ganse leven met plezier zult aan terugdenken

  • 04 April 2014 - 08:43

    Patty:

    Afscheid nemen doet altijd pijn ! Geniet van elke dag en veel succes, grtjs

  • 04 April 2014 - 11:37

    Christa Defour:

    't ga je goed Patrick, veel wandelgenot, hou er de moed in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

patrick

ik zoek niet, maar laat me vinden. Spontaniteit, openheid en eerlijkheid , dat zijn mijn sleutelwoorden. Op een leeftijd gekomen (48 ) dat de weg belangrijker is dan de aankomst. Mijn rugzak, mijn mens zijn, mijn falen, mijn glorie ....dit alles om te delen, te delen met jou. Delen om te delen en niet delen om te krijgen.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 832
Totaal aantal bezoekers 34939

Voorgaande reizen:

20 Juli 2016 - 20 Juli 2016

Dwaas verdwalen door de walen

04 April 2014 - 31 Augustus 2014

Rugzakken naar Compostela

17 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Ik zat nog nooit op een vélo

Landen bezocht: